fbpx
  • Vitaliy
  • התקנה פרגולה

פרגולה חשמלית ישראל

פרגולה חשמלית ישראל

 

פרגולה חשמלית ישראל

השאירו בקשה

את ההודעה

תודה, ניצור איתך קשר

  

 

טל.  :0509680020 

 

 

פרגולה חשמלית ישראל

הטכנולוגיה המודרנית תאפשר לחסוך כסף בבנייה ולקבל עיצוב נוח ויפה. פרגולות חשמליות  יגנו תמיד מפני השמש עליכם ועל אורחיכם. פרופיל פרגולה מאלומיניום פשוט ואמין לשימוש. תמיד יגן עליכם מפני השמש או הגשם.

 

אוטומציה תקל עליכם לשלוט על תריסי הפרגולה. השינוי ברמת התאורה מתחת לסוכך מתבצע על ידי סיבוב קל של פלטות. ניתן לחשב ולעצב מבנים ה פרגולה בגדלים שונים ובסוגים מגוונים. המומחים שלנו מוכנים להתמודד עם התקנת פרגולה חשמלית של כל מורכבות.

 

פרגולות חשמליות בישראל

פרגולות חשמליות מפרופיל אלומיניום במגוון עיצובים שונים ניתנות להרכבה במהירות ובנוחות. ניתן גם להחליף אלמנטים במקרה של נזק. בחרו בעצמכם טכנולוגיות נוחות ומודרניות לחיים נוחים.

 

פרגולות חשמליות בישראל קיימות מסוגים שונים בצורת חופות-פרגולה: הן שונות זו מזו בחומרים ובביצוע. פרגולה מסוג לובר היא בנייה המשלבת בעיצובה תריסים שמסדירים אור וחופה שמגנה מפני גשם. מערכת מודולארית ומנוהלת של פלטות יכולה לשמש כחופת מרפסת או סוכה נפרדת.

ישראל פרגולות חשמליות - ירושלים, תל אביב, חיפה, ראשון לציון, פתח תקווה, אשדוד, באר שבע, חולון, נתניה, בני ברק, ראשון לציון

  • דבר חדש פופולרי. הקונים כבר העריכו: עיצוב זה נוח יותר מסוכך סטנדרטי או חופה קבועה.

חברה שלנו מתחשבת בכל מגמות השוק ובביקוש הצרכנים. פרגולות חשמליות - פתרון טכני מודרני. המסגרת הנוקשה היא בעלת העמידות ברוח הגבוהה ביותר (מיועדת למשבי רוח עד 55 מטר לשנייה). סוכך פרגולה אינו מחומם על ידי השמש. המומחים שלנו מבצעים חישובי קשיחות ופרמטרים חיצוניים לתכנון עיצוב אמין.

 

 

שימוש בפרגולות הוא פתרון הצללה מושלם הן לבתי קפה או מסעדות, והן לבתים פרטיים או גינות. תפקידה העיקרי של הפרגולה כסוכה לגינה נשמר: אפשר לקשט את המסגרת עם צמחי טיפוס מרהיבים. תקשטו ותרעננו את הנוף שלכם-תתקנו את מבנה הפרגולה לחזית הבית או הניחו אותו בנפרד על רגלי התמיכה.

 

השאירו בקשה

את ההודעה

תודה, ניצור איתך קשר

  

 

טל.  :0509680020   

 

פרגולה חשמלית ישראל |  פרגולות חשמליות | ישראל פרגולות חשמל 

פרגולות חשמליות בישראל

 

 

ישראל
אהוד קינמון 37 בת ים
0509680020

פרגולות אלומיניום מחיר
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.