fbpx

יתרונות הפרגולות | פרגולות אלומיניום ישראל | פרגולות אלומיניום תלויות

  • יתרונות-הפרגולות
יתרונות הפרגולות | פרגולות אלומיניום ישראל | פרגולות אלומיניום תלויות

 

פרגולות אלומיניום חשמליות – עיצוב בסגנון מודרני

פרגולות אלומיניום חשמליות נועדו להצללה של טרסות גדולות ובינוניות. אנו עוסקים בייצור מבנים חזקים ועמידים, אשר באותו זמן נראים קלילים ויפים. הפרגולות שלנו לא רק פונקציונאליות ופרקטיות: הן אלמנט דקורטיבי נפלא, שילוב מוצלח של מגמות אופנה עם הקסם של צורה מסורתית. המבנים הקלילים האלה יכולים להפוך את החצר שלכם לפינה מקסימה וגם להרחיב את שטח המגורים של הבית. בגלל שילוב ייחודיות המראה ופונקציונליות של פרגולות מעצבי נוף משתמשים בהן לעיתים קרובות בפרויקטים שלהם.

 

 

טל.  :972547983740

 

השאירו בקשה

את ההודעה

תודה, ניצור איתך קשר

 

 

פרגולות אלומיניום  תלויות נעשות בהזמנה אישית. צרו קשר עמנו ותוך זמן קצר המודד המקצועי שלנו יגיע אליכם כדי לעשות מדידות הנדרשות ליצור והתקנת פרגולה. בפגישה אתם ביחד תתכננו את פרטי הפרויקט. אחרי עריכת החוזה, הפרויקט מועבר לייצור. אנו מייצרים את המבנים בזמן הקצר ביותר וגם דואגים למשלוח והתקנה. העלות מחושבת בהתאם לגודל.

ממה מורכבת פרגולה?

הקונסטרוקציה הוא סדרת עמודים המחוברת מלמעלה באמצעות קורות רוחביות. פרגולות אלומיניום חשמליות הן שלב ביני בין אזורים סגורים לחלוטין של הבית לפטיו וטרסות פתוחות. הרפפות שלהן נשלטות על ידי שלט רחוק.

פרגולה עם רפפות אלומיניום מסתובבות תיצור אווירה נוחה במרפסת בכל עת של השנה. החומר ממנו מורכבת המערכת הוא אלומיניום שחול. החומר בעל מעמד הגנה מוגבר ומאפיינים אסתטיים גבוהים, הוא נראה מסוגנן בכל סביבה. הפרטים העיקריים:

  • עמודים עם מערכת ניקוז משולבת המעבירה מי גשמים לבסיסם. הודות מבנה זה, אתם יכולים לעשות את הגג ללא מדרונות;
  • גג, המורכב רפפות סיבוביות, המשמשות לשינוי זווית הנטייה. הן יוצרות צל או מעבירות קרני שמש על מרפסת;
  • אוטומציה (כונן) - נועד לשלוט על זווית הרפפות.

פרגולות אלומיניום חשמליות - ניתן להתקין על פתחים אנכיים מערכות הגנה מפני השמש, הגשם והרוח. לשימוש בפרגולות עם רפפות סיבוביות בערב ובלילה, ניתן לצייד את המבנה בתאורת LED מובנית.

מבין מגוון דגמי הפרגולה שלנו, כל בעל בית יכול למצוא בדיוק מה שיענה על הדרישות שלו. אפילו העיצוב הבסיסי אפשר לקשט על ידי תפאורה ואביזרים ייחודיים. אם אתה חובב גינון, אז חללים ירוקים ופרחים טריים יקשטו את החלל ויצרו אווירה רומנטית

 

 

השאירו בקשה

את ההודעה

תודה, ניצור איתך קשר

 

תחומי שימוש

פרגולות אלומיניום  תלויות מתאימות לכל מקום: הן מתאימות לסידור מרפסת קיץ של בית קפה או מסעדה, מרפסת של הבית הפרטי שלכם או מקום בילוי (למשל, בריכה). באופן כללי, הן צריכות להיות מותקנות במקום שאתם רוצים ליצור צל. ההגנה מפני קרני השמש מתבצעת על ידי שליטה מיוחדת המאפשרת לכם לסובב את הרפפות בתצורה הנדרשת. כמו כן ניתן לסגור לחלוטין באופן אטום את הרפפות כדי להגן על שטח ציבורי או פרטי מפני גשם ורוח.

מדוע לבצע מאתנו את ההזמנה?

אנו מייצרים פרגולות אלומיניום  תלויות על פי הזמנה אישית. אתם לא צריכים להעמיס את עצמכם בהספקה או בהתקנה של המבנה - אנו נעשה את כל זה בשבילכם. תתקשרו ותשאירו את ההזמנה שלכם: זה רק נראה שהתקנת פרגולה אינה קשה. למרות הפשטות לכאורה של העיצוב, לא רק מיומנויות עבודה בסיסיות נדרשות, אלא גם ידע, ניסיון רב ואפילו כישרון בכדי להפוך את הבנייה לאלגנטית באמת. לצוות שלנו יש כל התכונות הללו: אנו יכולים לעבוד גם במהירות וגם באיכות גבוהה.

ישראל
אהוד קינמון 37 בת ים
0509680020

פרגולות אלומיניום מחיר
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.