fbpx

פרגולה אלומיניום מחיר

  • Vitaliy
  • פרגולה חשמלית
פרגולה אלומיניום מחיר
פרגולה אלומיניום מחיר

פרגולה היא אחד המרכיבים של עיצוב נוף המשמש ליצירת הצללה מפני חשיפה אינטנסיבית של שמש. אך כיום מטרת הפרגולות התרחבה באופן משמעותי, כעת הן משמשות כביתנים,  כתומכים לצמחים מטפסים, ככלי ליצירת אזור בילוי וכו'. פרגולה אלומיניום מיוצרת באמצעות מערכת פרופילים מיוחדת.

פרגולה אלומיניום מחיר נוצר על בסיס מאפיינים רבים. אלה כוללים את הממדים של הדגם, החומר ממנו הוא עשוי, מורכבות ההתקנה ועוד ועוד. המומחים שלנו יכולים לחשב את עלות הפרגולה. אך כאן חשוב לזכור שזה אפשרי רק כאשר כל המדידות הושלמו. ללא מדידות, פרגולה חשמלית מתקפלת מחיר יהיה לא מדויק או בלתי אפשרי לחישוב כלל.

 

פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולות אלומיניום מחיר

 

הדגם המודרני של פרגולה יכול להיות מורכב מקשתות או קטעים חוזרים, המחוברים זה בזה באמצעות מחברים רוחביים. כיום יש מספר עצום של אפשרויות עיצוב, המאפשרות לכל אחד לבחור את המתאימה ביותר לדרישותיו ורצונותיו, ולכל פתרון אדריכלי תוכלו ליצור פרגולה שמתאימה לסגנון שלכם. סוכך או ביתן כזה יהפכו לפינה נעימה לבילוי נוח בכל מזג אוויר.

ניתן להזמין פרגולה מאלומיניום בחברתנו. אנו מתמחים בייצור פרגולות בזכות הייצור משלנו. בייצור דגמים אנו משתמשים בציוד מקצועי מודרני, בחומרים איכותיים במיוחד, שנבדקו עם הזמן ותנאי הפעלה שונים.

באתר שלנו תוכלו לראות את המוצרים שלנו, לבחור לעצמכם את הדגם שהכי מתאים לכם. אם תבחרו בדגם שיצרנו בעבר והיתקנו כבר, ניתן לחשב מראש את הפרגולה אלומיניום מחיר. אך אל תצפו שזה יתאים לחלוטין לעלות הסופית.  העלות הזאת יכולה להיות ראשונית בלבד. העלות הסופית נקבע רק לאחר ביצוע מדידות ותיאום עיצוב הפרגולה.

לייצור פרגולה אנו משתמשים באלומיניום מיוחד. בזכות זה מתקבל קונסטרוקציה חזקה ועמידה מפני פגעי מזג אוויר שונים ורוחות חזקות. היא מכוסה בצבע מיוחד. בגלל השימוש בחומר באיכות גבוהה בייצור, המבנה כולו מתקבל חזק ככל האפשר. וזה חשוב גם ליצרן וגם ללקוח.

כל בעל פרגולה רוצה שהיא תשתלב בנוף הכללי של הגינה, ואם מדובר בדגם המותקן בסמוך לבית, שהוא יהפוך לתוספת בית באופן מושלם ולא יהיה סתם מבנה בולט שרק ימשוך כל הזמן את המבטים.

זו הסיבה שאנו לא ממליצים ללקוחותינו לבחור בפרגולה סטנדרטית שלא תתאים לתמונה הכללית. המקצונים שלנו יעזרו לכם ליצור פרויקט אינדיבידואלי, שייקח בחשבון את גודל הפרגולה העתידית ואת מערך הצבעים שלה. אנו נלקח בחשבון עיצוב האתר עליו תותקן הפרגולה בעתיד.

פרגולה חשמלית מתקפלת מחיר תלוי לא רק בגודל הפרגולה ובפונקציונליות שלה, אלא גם בזמינות של אפשרויות נוספות. על מנת ליצור את המקום הנוח ביותר בעזרת פרגולה, ניתן להצטייד בפונקציונליות נוספת הכוללת תאורה, חימום ועוד ועוד. כל תוספת לא משמעותית לכאורה תשפר את הפרגולה האלומיניום והיא, בתורו, תבטיח שהייה נוחה.

תכונה נוספת של פרגולות אלומיניום היא שליטה אוטומטית. המשמעות היא שלא תצטרכו לעשות מאמצים פיזיים ליצירת סביבה נוחה, עליכם רק ללחוץ על כמה כפתורים והפרגולה תעשה צל בינוני ביום חם או תיסגר לחלוטין ותספק הגנה אמינה מפני גשם.

צרו קשר, ואנו נממש את כל משאלותיכם לגבי פרגולה מאלומיניום.

 

 

השאירו בקשה

את ההודעה

תודה, ניצור איתך קשר

  

 

טל.  :0509680020 

 

 

 

 

ישראל
אהוד קינמון 37 בת ים
0509680020

פרגולות אלומיניום מחיר
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.