fbpx

פרגולה תלויה מאלומיניום

  • Vitaliy
  • פרגולה חשמלית

 

פרגולה תלויה מאלומיניום
פרגולה תלויה מאלומיניום

אתם רוצים מקום נוח בגינה שלכם, אבל כדי להגשים את החלום הזה יש מעט מאוד מקום ליד הבית? חוסר המקום אינו מאפשר להקים גג מלא שיספק הצללה, כך שעליכם להמשיך לחלום על פינה נעימה. אתם מחפשים פתרון? יש לנו אופציה שתתאים כמעט לכול הרצונות וזו פרגולה תלויה מאלומיניום.

הפרגולה התלויה היא סוכך הזזה, המותקן על שלוחות מתכת. סוכך כזה ניתן להתקין לא רק בבית פרטי, אלא גם במרכזי קניות, במקומות ציבוריים, במסעדות או בבתי קפה.

מאפיין ייחודי שלה הוא הצמדה לקיר על ידי אלמנטים מתח. לכן לפני התקנת דגם כזה, עליכם לוודא שהקיר חזק ככל האפשר, והוא יכול לעמוד בקלות בעומסים כאלה. ורק לאחר בדיקת מצב הקיר, ניתן לבצע עבודות יצירת הפרגולה והתקנתה.

פרגולה חשמלית מתקפלת משמשת להצללת המרפסת והגנתה מפני גשם. לגג הנפלא של המבנה המקושת יש מראה אלגנטי מאוד. כדי להעניק נוחות ואווירת חגיגה, תוכלו לצייד את הפרגולה בתאורה מובנית.

העיצוב הארגונומי של הפרגולה יאפשר לכם להשתמש בה הן לקישוט המרפסת של בית פרטי והן לקישוט מקומות ציבוריים.

פרגולה מסוג הזזה היא מערכת הגנה רב תכליתית מפני אור שמש ישיר. העיצוב המחושב של סוכך יתאים לכל סגנון עיצובי ואדריכלי של האתר.

פרגולה חשמלית מתקפלת מאפשרת להתאים בקלות ובנוחות את רמת התאורה של האתר, וגם מגנה על האזור מפני כל מיני פגעי מזג אוויר. בייצור הסוכך משתמשים בבד PVC, בעל תכונות עמידות בפני אש ועמידות בפני מים, אשר יכול לנטרל את השפעות קרני ה - UV ומאפשר להוריד את טמפרטורת האוויר מתחת לסוכך ב- 7-10 מעלות.

פרגולה תלויה מאלומיניום עשויה מאלומיניום שחול המצופה באבקת תרמו-אקטיבי. מחברים עשויים נירוסטה בחוזק גבוה. בגלל הבנייה החזקה שלה, הפרגולה עמידה בפני רוח.

קיפול ופתיחת הפרגולה הנשלפת מתבצע באמצעות מנוע חשמלי עם מפתח בצורת מתג או באמצעות שלט רחוק.

בחברתנו אתם יכולים להזמין ייצור והתקנה של פרגולה תלויה מאלומיניום. אנחנו מובילים בייצור והתקנת פרגולות של דגמים שונים. חברתנו בעלת ייצור משלה, וזה מאפשר ללקוחות שלנו לא להיות מוגבלים לכמה דגמים סטנדרטיים, אלא לבחור פרגולות ייחודיות אשר ישתלבו לחלוטין בחלק החיצוני של האתר שלהם.

לייצור פרגולות אנו משתמשים בחומרים שנבדקו עם הזמן, כל הרכיבים מיוצרים במכשור המודרני ביותר. לכן, זה די ברור שאנחנו יכולים להבטיח את האיכות הגבוהה של כל רכיב בפרגולה.

ההתקנה מתבצעת על ידי המומחים שלנו והיא מתבצעת בזמן קצר, דבר שלא משפיע על איכות המבנה עצמו ועל העבודות שאנו מבצעים.

באתר אינטרנט שלנו תוכלו למצוא דגמים הכי מתקדמים. עלות עבודות הייצור וההתקנה מחושבת על ידי המנהלים שלנו באופן אישי. זה נובע מהעובדה שהמחיר תלוי במידה רבה בגודל הפרגולה, במורכבות העיצוב שלה (כמה קשה יהיה להתקין, נקבעים גם תנאי ההתקנה), בחומר שנבחר לייצור ועוד ועוד.

ראוי לציין כי כל עבודות הייצור פרגולות מתחילות רק לאחר שנוצר פרויקט הפרגולה ואחרי שהוסכמו כל הפרטים. אנו תמיד נקשיב לכל משאלותיכם ונציע לכם את הדגם המתאים ביותר מבחינת עיצוב ומחיר.

 

 

השאירו בקשה

את ההודעה

תודה, ניצור איתך קשר

  

 

טל.  :0509680020 

 

 

 

 

ישראל
אהוד קינמון 37 בת ים
0509680020

פרגולות אלומיניום מחיר
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.