fbpx

ישראל פרגולות אלומיניום מחיר

  • Vitaliy
  • פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולה אלומיניום הינה בנייה חזקה ואמינה במיוחד. היא יכול להיות בכמה סוגים -מבנה נפרד או צמוד לקיר, עם גג יחיד או גמלון .

עיצוב אדריכלי זה כולל תומכות, קורות עליונות וחיבורים מצטלבים המחברים. חתך הרוחב של התומכים האנכיים נבחר בנפרד, מכיוון שהוא תלוי במידות הכלליות של פרגולה. פרגולות אלומיניום מחיר יכול להיות אטרקטיבי למדי.

פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולות אלומיניום מחיר

גג הפרגולה יכול להיות עשוי מחומרים שונים:

  • בד אוהל הזזה;
  • רפפות סיבוביות;
  • לוחות פולי-קרבונט.

אלומיניום משתלב היטב עם פולי-קרבונט, זה מאפשר לכם ליצור גג שקוף המגן באופן אמין מפני קרינה אולטרה סגולה וגשם. לצורך שיפור הצללה ומראה אוהלים העשויים מבד, מתחת לוחות מפולי-קרבונט מונח בד אקרילי.

פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר מחושב לכל פרויקט באופן אישי ותלוי במידה רבה באיזה דגם של פרגולה ייבחר. הפרגולה הנפרדת היא האוניברסלית ביותר: מעצבים רבים ממליצים עליה. פרגולות כאלה משתלבות בצורה מושלמת בעיצוב גינה. ישנן וריאציות רבות של פרגולות נפרדות. הגג של הדגם הזה מצויד במערכת ניקוז והוא יכול להיות יחיד או גמלון. אבל כאן כדאי לזכור פרגולות אלומיניום מחיר עשוי להשתנות בהתאם לסוג הגג.

מערכת ההגנה מפני השמש המותקנת על הקיר משמשת גם לחלוקת החלל לאזורים נפרדים וגם להצללה והגנה מפני תנאים מזג אוויר לא נעימים. התקנת המבנה מתבצעת ישירות לבניין הראשי, עמו יש בסופו של דבר קיר משותף אחד. לפרגולה מסוג זה ישנה דרגה 6 של התנגדות נגד רוח, ניתן לספק את הסוכך עם גג הזזה ורפפות סיבוביות. הפרגולה כזו תתאים באופן מושלם גם לגינות של בתים פרטיים, גם למקומות ציבוריים. אבל מחיר פרגולה אלומיניום יכול להשתנות משמעותית. לעיצובים הקטנים, הפשוטים ביותר, מחיר נוח מאוד, אך אם הדגם מצויד בפונקציונליות מתקדמת, אז מחירו יעלה.

תוכלו להזמין מאתנו פרגולות אלומיניום בעיצובים ובגדלים השונים ביותר. פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר נוצר רק לאחר שהמומחים שלנו יצרו פרויקט מודל, ביצעו מדידות וקבעו אילו פונקציות צריכות להיות בדגם הזה. אל תשכחו שהעלות תלויה לא רק בחומר, בגודל ובפונקציונליות, אלא גם במורכבות ההתקנה. אם ההתקנה אינה קלה ודורשת זמן ארוך, אז כל זה ישפיע על המחיר הסופי של הדגם.

היתרונות העיקריים של פרגולות אלומיניום:

  • קלות בנייה ואפשרות תקנתה או פירוקה מהירה.
  • חוזק ואמינות גבוהים. בשל עוביו ונוקשותו, פרופיל האלומיניום כמעט ואינו נתון לעיוות. בנוסף, פרגולות העשויות מפרופיל אלומיניום יכולות לעמוד בהצלחה בפני קורוזיה למשך זמן רב, כך שהן מחזיקות מעמד עשרות שנים.
  • תחזוקה שוטפת פשוטה, בניגוד לסוככים מעץ.
  • עיצוב מרהיב. ניתן לצבוע פרופילים במגוון צבעים כדי להעניק למבנה מראה ייחודי.
  • עמידות גבוהה בפני הרוח-פרופיל אלומיניום יכול לעמוד בפני משבי רוח עד 6 נקודות.

 מחיר פרגולה אלומיניום - לוקחים בחשבון גם התקנת אפשרויות נוספות, כולל:

  • שליטה אוטומטית

עם שליטה אוטומטית הפעלת הפרגולה הופכת להיות קלה - תוכלו לפתוח ולסגור את הפרגולה בקלות ובמהירות באמצעות השלט הרחוק.

  • תאורה

יחד עם תאורה תוכלו להשתמש בפרגולה בכל עת של היום. התאורה יכולה להיות בצבע אדום, ירוק, כחול ולבן. התאורה מופעלת ומותאמת באמצעות השלט הרחוק. אפשר להגדיר את התאורה לפי רצונותיכם.

  • זיגוג

אפשרויות זיגוג זמינות לפרגולות נפרדות. זיגוג יכול להיות עם מנגנון הזזה והרמה. זיגוג מאפשר להשתמש בפרגולה כל השנה, מכיוון שזה יכול לבטל לחלוטין את השפעת הרוח והגשם על החלל שמתחת לפרגולה.

  • חימום

פרגולות יכולות להיות מצוידות בתנורי אינפרה-אדום למזג אוויר קר.

המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם בבחירת פרגולה מאלומיניום, בהתאם לרצונותיכם ומאפייני האתר. המחירים שלנו נוחים למדי ותלויים ברכיבים העיקריים - גודל, חומר, פונקציונליות ומורכבות התקנת פרגולה. אנו נעשה את החישובים הנדרשים ונתחיל בייצור רק לאחר אישורכם הסופי של כל הפרטים.

אנו מבטיחים ליצור עבורכם את הפרגולה המושלמת בזמן קצר.

 

ישראל
אהוד קינמון 37 בת ים
0509680020

פרגולות אלומיניום מחיר
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.