fbpx

פרגולת אלומיניום תלויה

  • Vitaliy
  • פרגולות אלומיניום

 פרגולת אלומיניום תלויה

פרגולות נחשבות לאחד הפתרונות הטובים ביותר להצללה מרפסות ולהגנתן מפני רוח וגשם.

בשל רב תכליתיות שלהן, פרגולות אלומיניום תלויות הפכו לחלק בלתי נפרד מפתרונות אדריכליים ועיצוביים של מקומות ציבוריים ופרטיים.

כיום ישנו מספר עצום סוגים של פרגולות. הסוג המתאים נבחר בהתאם למטרתה ומיקומה של הפרגולה. אם אין לכם מספיק מקום באתר או אם אינכם רוצים שהקורות מתחת לפרגולה יקלקלו את מראה האתר, אז כדאי לבחור בסוג פרגולה אלומיניום תלויה.

המאפיין העיקרי של הדגם הזה הוא שהפרגולה מחוברת למעמד תמיכה או לקיר, אך אין לה תומכים קדמיים. הדגם הזה בטוח וחזק מכוון שהוא נעשה עם אלמנטים מחזקי מתח. לעתים קרובות, פרגולה כזו משמשת לקישוט הכניסה, כמו כן גם להצללת מרפסת שמש.

פרגולה אלומיניום תלויה לקיר באופן מלא. לכן חשוב שהקיר יהיה בעל חוזק מספיק ויכול לעמוד בעומס שיוטל עליו בעתיד. לכן לפני שבוחרים בדגם תלוי עליכם להתייעץ עם מומחה. אנו נשמח לעזור לכם בכך. אחריי קבלת הזמנתכם המודד שלנו יגיע לאתר שלכם כדי לבצע את המדידות של הפרגולה העתידית, יבחין את המקום בו תותקן הפרגולה כדי לדעת כמה זמן יידרש ההתקנה וכדי להציג בפניכם את הדגמים הרווחיים ביותר עבור התנאים שלכם.

אם אתם רוצים להיות בעלים של פרגולה תלויה, המומחה שלנו יבחין את מקום התקנתה ויגיד לכם בוודאות אם הדגם הזה מתאים לכם או לא. אם מיקום ההתקנה מאפשר לעשות זאת, תוכלו לבחור בעצמכם את דגם הפרגולה.

לרוב פרגולות תלויות הן מתקפלות ונפתחות. התהליך מתבצע באמצעות מנוע חשמלי, וניתן לשלוט בתהליך זה באמצעות מתג או באמצעות שלט רחוק. כשהיא מקופלת, המצחייה נראית כמו אקורדיון המכוסה במסילות מתכת.

נושא חשוב הוא המחיר של פרגולה כזו. התשובה תמיד אישית. מחיר פרגולות אלומיניום תלויות נוצר ממרכיבים רבים: מידות המבנה, החומר ממנו הוא עשוי, נוכחות של פונקציות נוספות, בין אם הפרגולה תהיה חשמלית או לא ועוד. המומחה שלנו יכול להגיד את המחיר המדויק של העיצוב שבחרתם רק לאחר שנעשו מדידות של הפרגולה העתידית.

חברתנו מובילה בייצור פרגולות אלומיניום. אלומיניום הוא חומר עמיד וחזק שלא דורש טיפול מתמיד, בניגוד לחומרים אחרים רבים. בין היתר, ניתן לצבוע אותו בכל צבע, ולכן הדבר יאפשר לעיצוב להשתלב באופן מושלם בנוף של האתר שלכם.

אנו משתמשים במרכיבים המחברים העשויים מנירוסטה. כל זה ביחד מאפשר לכם ליצור עיצוב ייחודי שיחזיק מעמד כמה עשורים מבלי לאבד את הפונקציונליות ואת האטרקטיביות שלו.

להזמנת פרגולה תלויה מאלומיניום, תצרו קשר עמנו. באתר שלנו תוכלו לראות את דגמי הפרגולות, לבחור באופציה המתאימה ביותר עבורכם ולהגיע אלינו כבר עם "טיוטת התוכנית". אם קשה לכם לבחור את הדגם, אנו תמיד נעזור לכם.

ראוי לציין שיש ברשותנו ייצור משלנו, כך שנוכל לייצר גם דגם פרגולה סטנדרטי וגם עיצוב ייחודי שייווצר על ידי המעצבים שלנו באופן בלעדי לפי דרישותיכם. בנוסף לציוד רגיל, ניתן לצייד את הפרגולה באפשרויות נוספות שאנו בשמחה נציע לכם במשרדנו.

תשאירו את הזמנתכם באתר, והמומחים שלנו יצרו אתכם קשר לתיאום פעולות נוספות.

ישראל
אהוד קינמון 37 בת ים
0509680020

פרגולות אלומיניום מחיר
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.