fbpx

פרגולות אלומיניום מחיר למטר

  • Vitaliy
  • פרגולות אלומיניום

 פרגולות אלומיניום מחיר למטר

פרגולה הוא עיצוב חזק, אך יחד עם זאת אלגנטי ואטרקטיבי, המהווה סוכך אוטומטי ממוקם בחוץ ומגן מפני גשם, שמש ורוח.

כיום מיוצרים שני סוגים של מבנים כאלה: צמודים לבניין ונפרדים. פרגולות משמשות בבתי קפה או מסעדות, בבתים פרטיים או בחניות, במלונות או בברכות שחייה, במקומות פרטיים וציבוריים.

 

פרגולות אלומיניום מחיר

פרגולות אלומיניום מחיר

 

יתרונות של פרגולות:

  • הגנה אמינה מפני תנאי מזג אוויר לא נעימים;
  • מראה אטרקטיבי;
  • יכולת ליצור עיצוב מחומרים שונים (עץ, אלומיניום ועוד);
  • דרך קלה לחלוקת שטח לאזורים נפרדים;
  • הגדלת אזור שמיש;
  • מחירים סבירים.

פרגולות אלומיניום מחיר. זו שאלה ראשונה שהקונים שואלים אותה וזה טבעי, מכוון שהעיצוב הזה בעל יתרונות רבים ופונקציונליות גבוהה. בייצורו משמש חומר איכותי מאוד, לכן די ברור שהמחיר לא יכול להיות זול.

כיצד נקבע מחיר של פרגולות אלומיניום? יש יצרני פרגולות אלומיניום מחיר למטר נקבע אצלם מיד לאחר קבלת המידות.

בחברה שלנו המובילה בייצור פרגולות אלומיניום מחיר למטר הוא 1500 שקל. אך כאן כדאי להבין כי המחיר אינו מורכב רק מהתעריף למ"ר. פרגולות אלומיניום מחיר תלוי גם ברכיבים אחרים, הכוללים:

  • חומר ממנו תיוצר הפרגולה - לדוגמה, פרגולות העשויות מאלומיניום נחשבות לזולות ביותר, לעומת זאת מחיר פרגולה מעץ יהיה תלוי במידה רבה מאיזה עץ היא עשויה. אם מדובר בסוגם נדירים כלשהם, בהתאם, המחיר יהיה גבוה מאוד.
  • אפשרויות נוספות - אם לא מתוכנן להרחיב את הפונקציונליות של הפרגולה, אז עלותה תהיה מינימלית, אם אתם מתכננים להתקין תאורה, חימום וכו' , אז כל זה ישפיע על העלות;
  • פרגולות אלומיניום חשמליות המחיר יהיה גבוה יותר בהשוואה לדגמים רגילים בגלל ציוד נוסף המאפשר לכם לשלוט בפרגולה באמצעות שלט רחוק.

פרגולות אלומיניום השוואת מחיר של חברות שונות המציעות את הייצור ואת ההתקנה של פרגולות מראה שחברתנו יכולה להבטיח לכם את ההצעות המשתלמות ביותר. אנחנו משתמשים בקווי הייצור משלנו ולכן חברתנו יכולה להבטיח את האיכות הגבוהה של המוצרים שלנו. פרגולות אלומיניום חשמליות מחיר בחברתנו יהיה הכי נוח, מכיוון שהעלות נבנית על בסיס מידות הפרגולה, חומר המשמש לייצור והוספת אפשרויות נוספות. אנחנו מוכנים ללכת לקרת צרכי הלקוח ולהתאים את הסכום הסופי לדרישותיו.

לגבי פרגולות אלומיניום השוואת מחיר תעשו לפני בחירתכם בפונקציונליות נוספת בה אתם רוצים לצייד את הפרגולה שלכם. זה יאפשר לכם לבחור בדגם הרווחי ביותר מכוון שכל תוספת לפונקציונליות הסטנדרטית של הדגם פירושה עליית מחירים.

בחירת פרגולה היא תהליך לא קל הדורש ידע והבנה במורכבות העיצוב הזה. לכן אנו ממליצים לפנות למומחים שיכולים לחשב נכון את הפרמטרים של העיצוב, וגם לעזור לבחור את האפשרויות הנדרשות לייצור כל פרגולה ספציפית.

לדוגמא, אם האתר קטן ומתוכנן להתקין פרגולה נפרדת, אז הדגם הגדול מדי לא תשתלב באתר. במקרה כזה הפרגולה האידאלית צריכה להיות קטנה ונוחה.

אם אתם מתכננים להרחיב את שטח הבית, אז כדאי לקחת בחשבון את הדגם הצמוד לבית. גם גודל הפרגולה חשוב כאן. ניתן להוסיף לפרגולה כזאת קירות, תאורה, חימום ופונקציונליות אחרת.

לא קל לעשות בחירה נכונה של כל רכיבי הפרגולה, אבל אם אתם פונים אלינו, אנחנו נשמח לעזור לכם. תשאירו בקשה, תתארו את הפרגולה שאתם חלמתם עליה, תגידו מה הסכום המשוער שאתם מוכנים לשלם  - ואנחנו נעשה את השאר.

אנו עושים הכל כדי להבטיח שלכל לקוח שלנו תהיה פרגולה ייחודית, המשלבת את כל רצונות הלקוח וצרכיו.

ישראל
אהוד קינמון 37 בת ים
0509680020

פרגולות אלומיניום מחיר
This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.